Декада сталого розвитку пройшла у гімназії

В рамках декади предметів природничо-математичних наук, яка пройшла у грудні, вчителями нашої гімназії були заплановані і проведені заходи, які б сприяли висвітленню проблем та цілей сталого розвитку в нашій державі.

Основною метою декади було висвітлення  цілей сталого розвитку людства і окремо нашої держави, щоб залучати  молодь до активної участі у вирішені цих проблем, сприяння активній громадянській позиції в умовах сучасних реалій.

З учнями 9-их класів вчительки  Биченко Л.А та Яремчук Л.П. організували та провели ділову гру: «Будуємо будинок майбутнього. Недорогі, надійні, стійкі і сучасні джерела енергії».

Робота була організована в груповій формі. Кожна група пропонувала та ознайомлювала з сучасними енергоефективними технологіями, які застосовуються при будівництві  будинків.  При виконанні завдань учасники гри вирішували  проблеми використання та економії енергії  і енергоресурсів,  охорони навколишнього середовища, висловлювали свої креативні ідеї по енергозбереженню будинку, робили висновки та втілили їх на плакаті – макеті.

Вчителькою інформатики Білошицькою О.О. було проведено захід на тему:

«Реальний та віртуальний світ. А який для тебе кращий?»

Під час заходу учні дійшли до висновку, що не повинні відкидати «Віртуального світу», але не повинні забувати і про реальний світ, тому, що ніяка «Віртуальна реальність» не замінить посмішки, почуття любові, поваги, відданості і простого людського живого спілкування, емоцій. Все повинно бути в міру.

У 8-их класах  вчителька  математики Шеремет Л. М. провела захід на тему: «Математика в архітектурі». Учні презентували застосування математичних знань при проектуванні та побудові будівель. Зробили висновок про необхідність вивчення математики для майбутньої професії.

Вчителька математики Шишко О.С. провела виховний захід на тему: «Математика навколо нас». У заході брали участь здобувачі освіти 9-А і 9-Б класів, які проявили свої знання з алгебри та геометрії, математичні здібності, логічне мислення та уяву. Також здобувачі освіти змогли побачити, як математика оточує нас всюди, підготували доповіді, презентацію, переглянули відеофільм «Фракталі навколо нас».

Кащук Т.П., вчителька географії, провела захід на тему: «Забезпечення відкритості, безпеки, життєстійкості й екологічної стійкості міст і населених пунктів». Під час заходу учні дізналися про основні проблеми великих міст, розглянули способи усунення цих недоліків. Ознайомилися з поняттям «Розумне місто».

Під час заходу у форматі дискусійної бесіди було розглянуто такі проблеми:

сміттєзвалища, забруднення повітря, проблему стічних вод, зникнення зелених насаджень. Також діти мали змогу самостійно з’ясувати перелік мегаполісів з найбільш забрудненим повітрям. На завершення здобувачі освіти створили власні фото колажі, де продемонстрували своє бачення міст майбутнього.

Вчителька технологій Лойко Л.Є. презентувала з учнями проєкт на тему: «Забезпечення переходу до раціональних моделей споживання і виробництва».

У сучасному світі постає основне завдання — усунути залежності між економічним розвитком і деградацією довкілля, пов’язаної зі споживанням, використанням ресурсів та утворенням відходів. Діти вивчали вплив споживання на довкілля, як його  можна пом’якшити через переміщення попиту від категорій споживання з більш високим рівнем впливу до категорій з меншим впливом, тобто через зміну традиційних підходів до споживання на сталі підходи.

В ході реалізації проекту учні розробили прості правила, щоб зробити свій спосіб життя екологічніше.

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.