Формувальне оцінювання – засіб підвищення мотивації до навчання в початковій школі

Цього навчального року першокласники розпочали навчання в Новій українській школі, мета якої  – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, а й вміння застосовувати їх у житті. І щоб бажання навчатися було особливо яскравим, по-новому здійснюється і оцінювання навчальних досягнень першокласників.

У Державному стандарті початкової загальної освіти рекомендовано впроваджувати формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів. Яким воно має бути і як його використовувати вчителю, обговорювалося під час міського семінару-практикуму для заступників директорів шкіл з навчально-виховної роботи на базі нашої школи 12 лютого.

На семінарі була присутня методист інформаційно-методичного центру  управління освіти і науки Запольська Н.І. Вона наголосила на актуальності та малодослідженості питання семінару-практикуму, звернула увагу присутніх на особливості оцінювання навчальних досягнень в Новій українській школі.

Педагог-організатор Голумбівська О.В. ознайомила учасників семінару з інформаційними ресурсами школи. Старший вчитель Фурсова А. М. доповіла про підсумкове та формувальне оцінювання, яке здійснюється у нашій школі. Досвідом використання технік формувального оцінювання у групі подовженого дня поділилася вихователь ГПД  Дзюба О. П.

Теоретичні відомості учасники семінару опрацювали практично під час майстер-класів: «Особливості оцінювання результатів навчання учнів у початковій школі (створення інтелект карти)», проведеного вчителем початкових класів Григорцевич І. Д. та «Формувальне оцінювання у початковій школі (створення леп-буку)», проведеного вчителями початкових класів Медведюк Н. В. та Демчук Т. В.

Завершився семінар підведенням підсумків. Учасники семінару поділилися враженнями, високо оцінивши здобутки педагогів нашої школи.

БІЛЬШЕ ФОТОГРАФІЙ ТУТ

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕООГЛЯД

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.