Вибір майбутньої професії – завжди складний вибір

Хто не знає куди прямує,

 дуже здивується, потрапивши не туди.

Марк Твен

Кожна молода людина раніше чи пізніше вирішує проблему своєї професійної направленості. У період старшого шкільного віку відбувається рефлексія власного життєвого шляху, з’являється потреба реалізувати себе, тобто стати людиною, яка зробила саму себе.
Питання про смисл життя зароджується спочатку у вигляді неясної мрії, а потім виростає в уявлення про певну життєву перспективу, майбутнє самовизначення, життєвий ідеал тощо. Смислово-життєві роздуми в шкільному віці спрямовані у майбутнє, на пізнання свого життєвого призначення, а  відповідь на це питання звичайно розгортається у системі конкретних життєвих планів, які старшокласник має намір реалізувати. У цьому віці питання про смисл життя не відділяється від уявлень про життєві цілі.
Для самовизначення та цілеспрямованості учнів школи була організована зустріч зі спеціалістом з профорієнтації молоді Центру зайнятості Іриною Володимирівною Зінченко  та  учнями 9-А та 9-Б класів нашої школи. Зустріч відбувалась на платформі Google Meet.
 Найбільше учнів зацікавила інформація про найбільш затребувані професії в Україні. Також Ірина Володимирівна зацікавила учнів онлайн тестами з вибору професії для впевненості та чіткості вибору майбутньої професії.
Соціологи твердять, що свої інтелектуальні здібності молодь оцінює досить низько. 19% молодих людей вважають свої здібності у цій галузі високими, 22% називають себе талановитими.
Багато людей у всьому світі не задоволені своїми досягненнями.  Дуже часто це трапляється через те, що вони самі не знають чого саме хочуть досягти, вони не можуть чітко визначити мету. Мета – це уявлення про майбутнє для реалізації якого людина збирається щось зробити. Тому такі зустрічі для учнів є надзвичайно цінними та корисними.

Напишіть відгук

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.